Höstpromenad med frusen fika

Jag har varit ute och gått i det strålande solskenet. Stockholm har verkligen haft helt fantastiskt fint höstväder den här helgen! Och det gäller att passa på att få solljus på sig när man är ledig, och inte måste sitta på ett kontor hela dagarna. Idag hade jag inte stavarna med mig, utan tog en ganska lugn promenad i sällskap av en kompis. Dessutom pausade vi för brownie-fika… utomhus! Eftersom det var väldigt ont om platser inomhus valde vi att gå ut och sätta oss istället. Med dubbla fleecefiltar under rumpan och varmt te i muggen var det ändå ok, men det kändes lite roligt att se att det var is på bordet där vi satt. Hardcore!

Bildbevis – det var kallt!

Nu skulle jag gärna slappa i soffan med en bok, men samtidigt vill jag gärna hinna simma lite idag också. Det optimala vore ju att slappa nu och simma lite senare, men det blir väl svårt att få ihop, antar jag… Varför har inte simhallar (och gym!) öppet på kvällen? Det vore ju det bästa, att få avrunda söndagen med några vändor i bassängen.

Sol över mälaren…

…och sol i vassen

Det här inlägget postades i blandat, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Höstpromenad med frusen fika

  1. Ping: Sim-abstinens « Egen svett luktar bäst

Kommentera

