Vecka 45

Det var ett tag sen jag rapporterade om min planerade och utförda träning per vecka nu. Jag tänkte att jag kanske ska försöka komma igång med det igen, och börjar med så som den här veckan sett ut:

Måndag: Crawl 30 min, Ashtangayoga 55 min

Tisdag: Spinning 45 min

Onsdag: Core 30 min, Styrka överkropp 10 min

Torsdag: Vila

Fredag: Kinesis cirkelträning, 45 min

Lördag: Crawl 45 min

Söndag: Löpband 30 min

Totalt 291 minuter, vilket jag är nöjd med. Dessutom tycker jag det har varit bra variation på träningsformer, och jag är glad att jag fått med både yoga, två simpass (även om det ena kändes ganska poänglöst…) och två cardiopass (spinning och löpning). Dessutom ger jag mig själv plus i kanten just för att jag faktiskt tog mig i kragen och sprang idag – något som jag ju skjutit upp ganska länge. En bra träningsvecka, helt enkelt!

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

