Paketöppning, del 2

I helgen lyckades jag till slut hämta ut det paket som kom i förra veckan. Innehåll: löparskor och löparkläder från Nike Running, som så fort jag provade dem fick mig att vilja sticka ut och springa. Skorna är ett par Lunar Eclipse, som ska bli riktigt kul att testa. Dessutom fick jag ett par vintertights, en vind- och vattentät långärmad tröja, och en lätt löparjacka som ska stå emot väta extra bra. Just vad gäller jackan tyckte jag passformen var sådär, men den kommer säkert komma till användning ändå. Tröjan satt superbra, och tightsen var extremt sköna, även om jag kan tycka att de är lite väl låga i midjan. Tack snälla Nike och Topphälsa!

Det här inlägget postades i träningskläder, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

