Nytt, nytt!

Sent omsider har jag till slut tagit tag i bloggens utseende. Den bild jag hade i headern tidigare var mest tänkt som tillfällig, tills jag skulle fixa bättre bild/er, men nu insåg jag att det redan gått över ett år sen jag sa det… Och när jag ändå bytte bild passade jag på att byta tema också, och lägga till en sida om min satsning på Halvklassikern.

Jag kommer säkert fortsätta pilla lite på detaljer, men hittills tycker jag det känns väldigt bra. Allt blir genast lite mer personligt med egna bilder! Säg gärna till om nåt ser konstigt ut… Eller om ni bara vill berätta hur sjukt snyggt det blivit ;)

Det här inlägget postades i bloggen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nytt, nytt!

  1. Ping: 2010 i backspegeln | Egen svett luktar bäst

Kommentera

