Snart söndagsmys

Jag ska snart ge mig iväg mot Cycle Corner för dagens söndagsmys med cykeltema. Det ska bli kul, men i och med att det är mitt på dagen har jag lite svårt att komma på hur jag ska hinna komma ut och få lite luft och dagsljus också. Att promenera till Hammarby Sjöstad hade antagligen varit en bra idé, men jag kom på det lite för sent, och nu hinner jag inte riktigt… Jag får hoppas det inte hunnit bli helt mörkt när jag är färdig, helt enkelt! Vore skönt med en skidtur, löprunda, eller bara en promenad…

Det här inlägget postades i blandat, konvent/event. Bokmärk permalänken.

Kommentera

