Vecka 48

Förra veckan blev lite lugnare än vanligt, åtminstone träningsmässigt. För ovanlighetens skull hann jag bara med ett simpass, men istället kom jag ut och åkte lite skidor. Och så blev det av olika anledningar hela tre vilodagar – ovanligt nu för tiden, men säkert välbehövligt ibland.

Måndag: Ashtangayoga 55 min
Tisdag: Spinning 45 min
Onsdag: Vila
Torsdag: Längdskidor ca 60 min
Fredag: Vila
Lördag: Simning, 45 min
Söndag: Vila

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vecka 48

  1. Knuts Caroline skriver:

    Snygg ny design på bloggen!

Kommentera

