Vila med energibars

Jag har vilodag idag, och som träningsnörd blir man ju nästan lite förvirrad när det inte står träning på schemat. Vad ska jag göra med en hel ledig kväll liksom, sitta i soffan? Men sen slog det mig, att jag läste ju Ulrikas recept på hemgjorda energibars för ett tag sen, och ikväll är ju ett ypperligt tillfälle att testa själv! Tror jag ska modifiera receptet lite dock, och testa att ha i tranbär och pepparkakskryddor – lite jultema, helt enkelt. Det kan väl inte bli annat än succé?

Det här inlägget postades i kost, vila. Bokmärk permalänken.

Kommentera

