Vecka 49

Sådärja – söndag, och dags att se tillbaka på hur veckans träning sett ut.

Måndag: Ashtangayoga 55 min
Tisdag: Spinning 45 min
Onsdag: Vila
Torsdag: Simning 50 min
Fredag: Kinesis 45 min
Lördag: Längdskidor 75 min, simning 45 min
Söndag: Vila

Som vanligt har jag fått prioritera bort löpningen, men det är nog bara att inse att jag inte kan hinna allt. Så länge crawlkursen pågår prioriterar jag att öva simteknik, plus att det gäller att få några skidmil i benen nu när det är snö. Det har varit bra, varierad träning, och framförallt har jag haft jäkligt kul under samtliga pass! Att då dessutom lyckas klämma in två vilodagar tycker jag är bra jobbat. Heja mig!

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

