Det blir inte alltid som man tänkt sig…

Jag skulle: Gått hem från jobbet i tid, ätit middag, gått och yogat.

Istället: Blev jag kvar sent på jobbet, hann inte äta ordentligt mellanmål, och missade yogan.

Ska man vara petig så hade jag, i teorin, kunnat hinna till yogapasset, men utan mat i magen kändes det inte som någon bra idé. Hade ätit lite för liten lunch, och sen bara en banan och 1,5 lussekatter efter det… inte direkt någon optimal uppladdning. Men det är väl bara att acceptera att det är sånt som händer ibland – i 99% av fallen kan jag ändå själv styra över min arbetstid. Till min stora förvåning såg jag dessutom att det fanns platser kvar till ett yogapass imorgon bitti, så kanske kan jag ta igen det missade passet redan då!

Det här inlägget postades i blandat, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

