Teknikträning med Alewalds

När jag köpte mina skidor nämnde jag att det ingår en gratis teknikträning, och en vallaskola, för alla som köper sin utrustning på Alewalds. Bra grej, tyckte jag, och är anmäld till vallaskolan (som jag ska på imorgon) sen ett tag tillbaka. Själva teknikträningen hade inga klara datum, utan de skulle återkomma när det blev dags. Idag fick jag så ett mail med information om datum och tider, och nu visar det sig att jag inte kommer kunna vara med alls. Första tillfället är nämligen ikväll – då jag visserligen skulle kunnat vara med, men då hade jag förstås behövt veta det tidigare än samma dag. Att ta med mig skidprylar på morgonen, och åka direkt från jobbet, hade inte varit några problem alls… men att åka hem och vända, och försöka rafsa med mig grejer, snabbvalla och stressa iväg känns inte alls lika kul. Det finns två datum till för teknikträning, men de dagarna är jag tyvärr redan uppbokad på annat håll. Jag skulle verkligen både vilja och behöva få lite tekniktips, så nu blir jag lite sur på Alewalds för att de inte har bättre framförhållning…

Både teknikträningarna och vallaskolan går för övrigt att vara med på även om man inte köpt sina skidor hos Alewalds, men då kostar det 300 kr. Mer information och anmälan finns på hemsidan.

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i längdskidor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

