Tips, löparkeps!

Just nu kanske man vill ha något lite varmare på huvudet när man är ute och springer, men till våren och sommaren kan en keps vara bra som skydd mot både sol och regn. Jag har varit lite på jakt efter en löparkeps ett tag, och var faktiskt nära att köpa Nike-kepsen på bilden redan i höstas. Som tur var gjorde jag inte det, så nu kunde jag köpa den på rea för bara 79 kr istället! Petra har ju sin rosa keps som gör att hon syns, och jag tänker att en turkos kan funka lite likadant, eftersom det inte är så många som har den färgen heller. Hm, vid närmare eftertanke borde jag kanske inte tipsat om det här ändå…

Det här inlägget postades i löpning, träningskläder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

