Tidnings-inspiration

Beställde just en prenumeration på Runners World, där man får de två första numrena gratis. Jag gillar verkligen tidningar, jag tycker de är perfekta att bläddra i för inspiration, och jag är fantastiskt bra att samla på mig enorma högar av tidningar som ligger och skräpar överallt hemma. Inte för att jag läser dem flera gånger, det händer väldigt sällan, men det tar ändå emot att bara kasta bort dem. Lite som att man inte kastar böcker bara för att man läst ut dem. Så nu ska jag börja lägga till löpinspiration i mina högar också!

Det här inlägget postades i inspiration, löpning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tidnings-inspiration

  1. Cath skriver:

    Åh, ja, jag är likadan på den punkten, men det är jobbigt när man flyttar… RW är ivf kanon och jag har inte slängt ett nummer än!

Kommentera

