Veckans träning v 3

Den utlovade planeringen för veckan:

Måndag: Spinning (check!) + Ashtangayoga
Tisdag: Simning (alldeles för länge sen, har inte kört sen innan jul…)
Onsdag: Styrketräning, fokus på bål och axlar/armar
Torsdag: Vila
Fredag: Kinesis
Lördag: Längdskidor, 16 km
Söndag: Vila, alt powerwalk/löpning

Glömde bort att jag ju faktiskt redan kört lite styrketräning, dessutom. Jag var så taggad efter spinningen i morse att jag la mig på golvet och körde triset med raka situps, sträckbänken med kettlebell, och så lite vanliga rygglyft. Pepp!

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckans träning v 3

  1. SuperSHEro skriver:

    Ashtangayoga är min favorityoga! Skööönt!

    • annastei skriver:

      Ja, jag gillar det också! Det jag kör är visserligen inte ”riktig” ashtanga, utan en gym-anpassad variant på en timme… men det är skönt ändå :)

  2. Ping: Miss i planeringen | Egen svett luktar bäst

Kommentera

