Dagens snackis: Workout Åre

Den som regelbundet läser åtminstone ett par träningsbloggar har knappast missat att schemat till Workout Åre släpptes idag. En helg i slutet av maj med boende på hotell i Åre, och en massa kul träning hela dagarna. Låter helt klart sjukt skoj, men i vanlig ordning vill jag fundera lite innan jag bestämmer mig helt…

Ska du dit?

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i inspiration, konvent/event, träning. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dagens snackis: Workout Åre

  1. Russin skriver:

    Jag slipper fundera, jag ska ju springa maran :-)

  2. Träningsglädje skriver:

    jag ska dit. jag springer ingen mara. ;)

    • annastei skriver:

      Jag springer inte heller maran, så det lutar väl åt att jag också ska dit… Måste bara försöka sy ihop allt med semester, resa, boende osv…

  3. Ursula skriver:

    Eftersom jag längtat tillbaka ända sedan jag åkte hem därifrån förra året så kastade jag mig på och bokade så snart det gick. inget att fundera på! Bestämmer du dig för att hänga på kanske du och jag kan bli sambos för en helg?

Kommentera

