One of those days…

Jag hade sett fram emot dagens lunch-träning – det tuffa kinesis-passet på Sats Hötorget, som alltid är grymt bra träning, och alltid är sjukt kul. Sen fick jag nattsömnen förstörd – mest pga händelser utanför min kontroll, men delvis för att jag periodvis väckte mig själv genom att hosta. Efter det var jag faktiskt inte lika sugen på dagens träning, men jag bestämde mig för att såklart gå dit ändå.

Av olika anledningar blev jag dock försenad när jag skulle gå från jobbet, och fick rusa iväg… bara för att mötas av ”vi har precis släppt väntelistan, klassen är tyvärr full”… Så nu sitter jag framför datorn och surar i min ensamhet, och äter en ganska intetsägande laxsallad. Köpte sex avokados billigt på Hötorget, i ett desperat försök att liva upp min i övrigt ganska värdelösa dag, men mest ser jag bara fram emot att få åka hem och lägga mig och sova…

Det här inlägget postades i blandat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

