Boka av och boka om

Kroppen har fått jobba hårt de senaste dagarna. Först spinning i tisdags, sen intensiv löpstyrketräning igår, och så ett RPM-pass idag. Kroppen är trött i musklerna, och därför säger den att den inte är så sugen på kinesis imorgon. Speciellt inte om den förväntas åka drygt två mil skidor på söndag – gärna snabbt! – då säger kroppen att den hellre skulle ta det lite lugnt nu.

Och vem är jag att sätta mig emot när kroppen säger så? Nope, jag avbokade lydigt morgondagens kinesis-pass, och satte mig istället på väntelistan för Åsa Fornanders BodyBalance imorgon. Nu gäller det bara att typ 13 personer avbokar också, för att jag ska få plats… Håll tummarna!

Det här inlägget postades i hälsa, planering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

