Uppladdning

Efter en tur ut till Gustavsberg i förmiddags, är nu skidorna inlämnade hos Värmdöloppets vallateam, som jag hoppas ska förbereda skidorna på bästa sätt inför morgondagen. Själv har jag laddat med pastalunch, och nu blir det musikal och middag på stan. Måste jobba lite på min mentala laddning också – efter allt velande om ifall Värmdöloppet skulle bli av eller inte blev jag till slut nästan negativt inställd. Dags att fokusera, tagga till, och sen köra järnet imorgon – samtidigt som jag ska se till att ha roligt, och ha i bakhuvudet att jag så sent som för dryga två månader sen knappt hade stått på ett par längdskidor, nånsin! Jag är fortfarande nybörjare – jag har visserligen gjort enorma framsteg, men jag kommer inte vara snabbast – och jag är grym ändå! Får jag in den inställningen i huvudet ordentligt så kommer det gå hur bra som helst imorgon!

Det här inlägget postades i konvent/event, längdskidor. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Uppladdning

  1. Daniel Jonsson skriver:

    Lycka till i morgon!!

  2. demnert skriver:

    Klart du kommer vara grym! Lycka till och kör så det ryker!

Kommentera

