Tröttmössa

Har varit på väg att somna hela eftermiddagen, känns det som. Dessutom är jag lite hungrig, trots att jag åt banan och drack en proteinshake för en dryg timme sen. Lyckligtvis är det för sent att avboka kvällens spinning, annars hade det nog varit frestande att åka hem till soffan istället… Men vad fasen, förhoppningsvis piggnar jag till när jag sätter mig på cykeln, men annars får jag väl helt enkelt sitta där och bekvämlighetstrampa en timme. Att få igång pulsen och svettas lite är antagligen bara bra, oavsett!

Det här inlägget postades i blandat, planering. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tröttmössa

  1. Anna skriver:

    Man brukar ju piggna till, men ibland funkar inget… Hoppar på det första alternativet för din del! Jag ska ta sikte mot soffan så fort jag slutar jobba, men jag klarade av min träning i morse :)!

Kommentera

