Veckans träning v 8

Som sagt borde jag få till en planering för veckans träning. Sista veckan innan HalvVasan! Lugn träning och vila mot slutet av veckan är ju givet, men innan dess då? Svårt, tycker jag, men troligtvis får det bli något i den här stilen:

Måndag: Ashtangayoga (tyvärr är favvo-instruktören bortrest, men det blir nog bra ändå)
Tisdag: Morgonspinning (och så hoppas jag att Terese levererar ett intervallpass)
Onsdag: Vila
Torsdag: Längdskidor
Fredag: Vila
Lördag: Längdskidor, kort pass med fokus på teknik
Söndag: Vila

Under helgen ska jag dessutom se till att äta ordentligt, så jag tankar in riktigt mycket energi i kroppen. Mycket mat rent generellt, mycket näring, och mycket kolhydrater!

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Veckans träning v 8

  1. Ping: Mellan före och efter | Egen svett luktar bäst

Kommentera

