Body balance

Body balance igår, som sagt. Vi var fem tappra själar som hittat till alldeles nyöppnade Sportlife Hammarby Sjöstad, så det blev en mysig och personlig liten klass. Tack vare Soffans eminenta instruerande och att jag ju faktiskt kom ihåg lite från senast jag körde fick jag riktigt bra flow. Maglåten var dock lika dödsjobbig som förra gången, och mina höfter precis lika stela.

Omklädningsrummet, som inte kändes helt färdigt än. För jag hoppas det ska komma speglar och sånt också… Och så var golvet sjuuuukt kallt, förhoppningsvis ordnar det också upp sig. Min ena tå var på riktigt helt vit och bortdomnadefter att jag först åkt dit i kylan, och sen stått i strumpfötterna på det kalla golvet. Brr!

Luftigt och stort gym, med stoooora fönster, precis som i gruppträningssalen.

Les Mills-inspiration i gymmet.

Glad Soffa väntar på att få gå in och köra igång.

Det här inlägget postades i provapå, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Body balance

  1. Daniel Jonsson skriver:

    Bilder från omklädningsrummet alltså, this blog just got interesting! ;)

Kommentera

