Shoppar mig frisk

Återigen lite piggare, men en envis hosta och snuva dröjer sig kvar. Eftersom shopping som bekant löser alla problem klickade jag hem den där våtdräkten igår kväll. Det känns lite konstigt att köpa en egen våtdräkt – jag som på sin höjd lånat våtdräkt av dykfirmor ett par gånger – men jag menar, jag ska ju faktiskt simma Vansbrosimmet. Då behöver man en våtdräkt!

Lämpligt nog fick jag ett mail med reaerbjudanden och rabattkoder strax innan jag beställde, så det var nära att det slank med en hel del annat i beställningen. Jag besinnade mig till slut, men jag är verkligen sugen på en ny pulsklocka… En Garmin Forerunner 405 eller 410, som kan funka bättre till löpning än min nuvarande Polar FT60, och där man slipper ha en extra GPS-mojäng på armen. Kanske blir jag ännu friskare ju mer jag shoppar?

Det här inlägget postades i sjukdom, träningskläder, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Shoppar mig frisk

  1. Ping: Hoppsan… | Egen svett luktar bäst

Kommentera

