Ok kroppen, du får en dag till

Min kropp och jag är inte riktigt överens för tillfället. Jag tyckte att vi gott och väl kunde varit friska och gått till jobbet idag, ja kanske redan igår. Kroppen tyckte annorlunda, och la sig till med värsta hostan och whiskeyrösten när jag klev upp i morse för att göra mig i ordning. Så ok, en dag till i soffan – men sen får det faktiskt vara nog!

Tur att nya numret av Runner’s World precis kommit i brevlådan, så jag har något att sysselsätta mig med. Annars hade jag nära på gått under av tristess!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

