Det är mycket nu…

Inte mycket träning att rapportera om den senaste veckan, eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Känner mig fortfarande snuvig och lite rosslig i halsen, men kroppen känns åtminstone piggare nu. Istället har det varit fullt upp på jobbet, men nu har jag bara en arbetsdag kvar den här veckan – sen drar jag på cykelläger med bland annat denna grymma Ironwoman. Måste erkänna att jag är lite nervös – jag känner ingen, och är lite rädd att vara enda nybörjaren medan alla andra kommer susa runt som värsta proffsen. Men vad fasen – det ska bli kul ändå, och jag kommer garanterat vara mycket mindre av en nybörjare när helgen är slut! Ska bli skönt att kicka igång säsongen och få ett gäng mil i benen, och att nörda loss med en massa andra cyklister! :)

Det här inlägget postades i blandat, konvent/event, spinning/cykling. Bokmärk permalänken.

Kommentera

