Efterlysning: bra löparryggsäckar

Under dagens lunch diskuterades bl a löparryggsäckar, och nu när jag ju börjat snorkka regelbundet (host), så vore det kanske intressant att kolla upp lite. Jag är säker på att jag läst om folk som har bra eller dåliga ryggsäckar, och som tipsat om olika modeller, men nu minns jag förstås inte vad rekommendationerna var . Hjälp! Jag kan tänka mig att såväl Marathonmia som Maratonblogg-Petra, Träningsglädje-Sara, Orka mera-Anna eller Snorkkfröken herself har varit inne på ämnet, men just nu kan jag inte hitta en endaste bloggpost om ryggsäckar. Alla tips mottages tacksamt!

Det här inlägget postades i träningsprylar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Efterlysning: bra löparryggsäckar

  1. Ping: Lånerygga | Egen svett luktar bäst

Kommentera

