Träningspepp utan träning

Jag är fortfarande snuvig, så det har fortfarande inte blivit någon träning i Hong Kong – däremot en hel del turist-promenerande. Idag promenerade vi till exempel runt i en galleria med både Nike, Adidas, Puma och New Balance-outlets… Tyvärr var det inte så bra (eller farligt) som det låter, eftersom utbudet inte var speciellt inriktat på träningskläder. I Nike-butiken hittade jag dock de här godingarna, nedsatta till 299 HKD (knappt 250 kr), och ett endaste par kvar, i just min storlek. Mina fötter kommer känna sig sjukt snygga nästa gång vi ska gå och träna!

Medan mitt resesällskap var ute och sprang en runda lyckades jag sedan vinna ett presentkort hos Springtime Travel, genom en tävling på facebook. Det kommer sitta fint när New York-resan till nästa år ska betalas!

Det här inlägget postades i blandat, träningskläder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Träningspepp utan träning

  1. suzan skriver:

    grymt snygga!

Kommentera

