Jobb sökes

Erika föreslog att jag skulle söka jobb via bloggen, vilket jag inte riktigt tänkt på tidigare. Nog för att jag bett om tips via både t ex Facebook och Twitter, men i bloggen brukar jag försöka hålla mig till sådant i mitt liv som är relaterat till träning och hälsa. Nu tänker jag göra ett undantag.

Jag är systemutvecklare, och har tidigare jobbat som Java-konsult, men sedan förra sommaren sysslar jag med webbutveckling i Ruby on Rails. Till slutet av sommaren behöver jag nu ett nytt jobb, och skulle helst fortsätta med Ruby, i andra hand Java, men allra viktigast är förstås att det är ett kul företag med motiverande arbetsuppgifter och trevliga kollegor! Jag är främst intresserad av att jobba med webb, och extra intressant blir det om jobbet skulle röra t ex sociala medier eller träning (duh…). Alla tips och idéer är välkomna – kommentera gärna här, eller maila egensvettluktarbast [snabel-a] gmail [punkt] com för mer info, CV och liknande.

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i personligt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jobb sökes

  1. mattias skriver:

    Smart! Jag skickar en länk till bloggen till chefen, vi är alltid på jakt efter duktiga utvecklare.

  2. Rune Gyldenlöve skriver:

    Skulle man kunna få en länk till din CV eller linkedIn-profil eventuellt?

  3. Erika skriver:

    Bra där! Tyvärr pysslar jag med andra saker men du verkar ju redan ha fått lite tips :) Utvecklare, det är ju lukrativt jämfört med en fattig kulturarbetare.. haha.

  4. Russin skriver:

    Smart! Det löser sig med jobb, men det tar tid och kraft att fixa det. Heja heja, ge inte upp!

Kommentera

