Kaffepaus

image

Tyckte jag var smart som tog med kaffe till tåget, i en termosmugg som jag säkrade med plastpåse. Hade jag varit riktigt smart hade jag sett till att locket var stängt också…

Nu är jag i alla fall på väg, på ett pendeltåg som är fullt av cyklar och cyklister. Pepp!

Det här inlägget postades i blandat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kaffepaus

  1. Ursula skriver:

    Ha ha, tur då med den extra platspåsen!
    Jag gjorde nåt liknande, men inte lika smart i morse, packade min proteinshake i smartshaken, skruvade på burkarna under lade ner i ryggsäcken. När sedan ryggsäcken pajade och ett axelband gick av öppande jag väskan och såg att alla ombyten osv var nergojsade… inte stängt locket ordentligt…
    (Väl ompackad och fortfarande i tid till att hinna med tåget… visade det sig att bromsarna inte funkade som de skulle… nåja, missade ju ditt tåg – men tacksam att allt gick bra idag ändå)

Kommentera

