Paket!

image

I förra veckan la jag en beställning på nya däck, ett par tri-shorts, och ett linne. Jag hade hoppats att de skulle hinna dyka upp innan gårdagens cykling, men så här i efterhand kanske det var lika bra att inte köra på helt nya, släta däck i det väder som var. Jag antar att det hade kunnat bli lite halkigt…

På väg tillbaka från lunchen gick vi och pratade just om cyklar och däck, och att jag inte hann få min beställning innan helgen. När jag kom tillbaka till kontoret stod förstås ett paket på mitt bord! Kartongen var oroväckande liten, men den rymde faktiskt allt som jag beställt. Ska försöka koncentrera mig på jobbet resten av eftermiddagen, men det är lite distraherande att hela tiden se nya träningsprylar i ögonvrån. Jag vill hem och träna nu ju, även om kroppen egentligen helst vill ta igen sig lite efter igår…

Det här inlägget postades i träningskläder, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Paket!

  1. Angelica skriver:

    Var handlade du någonstans?
    Jag försöker hitta något bra ställe att handla utan ngt vettigt resultat.
    Och förresten, ska du snorkka imorgon? Jag funderar på att hänga på. :)

    • annastei skriver:

      Både det här paketet och min våtdräkt har jag beställt från Wiggle, och det har fungerat bra.

      Och ja, det är ju tisdag imorgn, så jag antar att jag ska snorkka. Även om mina ben nog fortfarande kommer vara lite trötta… Men häng gärna på, det var roligare med sällskap! :)

      • Angelica skriver:

        Det blir ingen snorkkning för mig idag. Min planering har totalt gått i kras. Bläää…
        Bättre lycka nästa vecka för min del.

Kommentera

