Fikapaus på hemmaplan

Idag fikar jag utan att ha cyklat först. Skulle egentligen ha hängt på Fredrikshofs lördagscykling, men jag känner mig sjukt seg idag också. Dessutom är kroppen lite trött efter igår, så det får bli lite slappande hemma istället. Om jag passar på att fylla på med lite extra energi så borde jag väl piggna till snart? ;)

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i vila. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fikapaus på hemmaplan

  1. Erika skriver:

    Smart drag tror jag! :)

Kommentera

