Hypokondriker?

Somliga oroar sig för att bli sjuka inför Stockholm Marathon.

Själv oroar jag mig för att bli sjuk inför helgens träning. Det har ju lite blivit min grej, tyvärr…

Jag vågar nästan inte ens skriva om det, men igår blev jag riktigt nojig när jag tyckte jag kände mig både lite snuvig, varm och matt. När sambon dessutom meddelade att han har ont i halsen, då var jag beredd att ge upp och lägga ner allt vad gruppträning och konvent heter. Efter många timmars sömn i natt känner jag mig bättre, men resten av veckan är det här mina bästa kompisar:

Hej Esberitox och handsprit!

Det här inlägget postades i konvent/event, sjukdom. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hypokondriker?

  1. Ursula skriver:

    Hoppas verkligen att du (vi) håller oss friska!
    Kan bli en grym helg det här :D

    • annastei skriver:

      Peppar peppar, men det verkar ha varit falskt alarm (eller så kände jag bara efter för noga). Ska bli grymt kul! :)

  2. Träningsglädje skriver:

    åh nej! bli inte sjuk! jag har nämligen bestämt mig och jag åker upp!! :) jag köper gärna biljetter till de klasser du inte vill gå på, om det är så att du vill kika på utsikten någon gång istället… ses i helgen! :)

Kommentera

