Dagens rea-tips

Idag börjar rean hos Intersport, som rear ut vårsortimentet. Jag smet förbi butiken på Drottninggatan på lunchen, och blev förvånad över hur mycket som faktiskt var nedsatt, och det ganska mycket. Både linnen, tights, löparjackor, skor och allt möjligt annat, ofta till halva priset eller mindre! För min egen del blev det ett par nya Röhnisch Flow Short Pants – jag har dem redan i svart, och eftersom det är typ världens skönaste byxa så köpte jag nu ett par turkosa, för 175 kr istället för 350. Dessutom passade jag på att bunkra upp med lite bars, eftersom man fick fem stycken för en hundralapp. Bra shopping!

Dagens andra tips rör yoga, närmare bestämt bikramyoga, på Perfection Treatment vid Stureplan. Via Groupon kan man just nu köpa ett klippkort för fem gånger (giltigt i sex månader), för bara 350 kr. Ordinarie pris är 930 kr. Om ni köper via den här länken ger ni dessutom mig lite extra bonus. Jag har länge tänkt att jag vill prova bikram, men inte lyckats pussla in det i träningsschemat, men nu ska jag verkligen se till att testa!

Det här inlägget postades i aktuellt, träningskläder, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens rea-tips

  1. Angelica skriver:

    Säg till när du ska gå och testa för jag har också köpt klippkortet.
    Jag har också kört en del förut om du vill ha lite tips!

  2. Helena skriver:

    Åh…bra tips! Hade jag inte haft shoppingförbud p.g.a. av en stundande Canada/USA-resa hade jag stuckit dit DIREKT! :)

Kommentera

