Cykelväder

Jo alltså, jag vet att vädret kommer hinna ändras både en och två gånger innan söndag. Men jag kan ändå inte låta bli att hålla lite koll på väderprognosen för Motala. Tidigare såg det helt perfekt ut – halvmulet och runt 15 grader. Igår hade det plötsligt ändrats till regnmoln, under precis hela dygnet. Lite senare var det istället strålande solar och upp emot 20 grader, och nu säger prognosen regn på förmiddagen, men uppehåll mot eftermiddagen och kvällen.

Egentligen är det bara kl 8-14 som är intressant… jag startar strax efter åtta, och tänkte vara i mål innan 14.

Jag har egentligen inga riktiga krav på vädret, hellre lite mulet än tokvarmt, men kom igen… regn!? Roslagsvåren gick ju bra trots konstant regn, men det är liksom inte den mest njutningsfulla formen av cykling. Snälla, håll tummarna för att jag får uppehåll!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i halvklassikern, spinning/cykling. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Cykelväder

  1. Erika skriver:

    Vad skönt det låter! Starta 8, framme innan 14. Blir plötsligt avis haha. Jag startar 06 men förhoppningsvis (ja!) kl 04-ish istället och hoppas vara i mål mellan 19 och 20 men vet att det lika gärna kan bli 21 eller 22. Phew! Å andra sidan ska du väl åka 4,5 mil skidor sen och springa 1,5 mil. Det skulle jag, eller mina knän snarare, aldrig palla. Därav alla former av Klassiker-tvekan för min del. Mkt impad av dig :)

    Kolla vädret i alla fall – det gör jag med – redan! Självklart gör man ju det trots att man vet att det kommer ändras tusen ggr :)

Kommentera

