Check, check och check!

Jag kan lyckligtvis bocka av alla punkter, förutom några som jag väljer bort avsiktligt. Underställströja, benvärmare  och belysning tror jag till exempel att jag klarar mig utan…

Det här inlägget postades i halvklassikern, spinning/cykling, träningskläder, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Check, check och check!

  1. Erika skriver:

    Enligt yr.no ska jag cykla 30 mil i spöregn så jag får nog dra på benvärmare under regnstället. Buhu! Apropå att kolla vädret för tidigt?

    • annastei skriver:

      Hehe, men de har ju inte ens bestämt sig för vad det ska bli för väder nu på söndag… Väderprognosen för nästa helg lär ju garanterat hinna ändras! :)

  2. Annika skriver:

    Oh nu närmar det sig! Hur många mil har du skrapat ihopa? :) Håller tummarna att de där regnmolnen blåser bort över slättet innan söndag…

    • annastei skriver:

      50 mil i benen, vilket är precis vad som (minst) rekommenderas! Och just nu ser väderprognosen bra ut, så jag hoppas de inte ändrar sig mer nu :)

Kommentera

