Typiskt…

Jag var ju på massage i fredags. Idrottsmassage, som är mer djupgående och behandlande än klassisk massage. Det gjorde ont som satan, och jag ville nästan grina ibland när hon kom åt nån extra öm punkt. Grinade gjorde jag aldrig – jag hade fullt upp med att andas så mycket jag bara kunde, för att ens stå ut med smärtan.

Det kanske låter konstigt att vara nöjd med något som gör så ont, men nöjd var jag. Anna på Hälsopartners var grymt trevlig och kompetent, deras lokaler ligger bra till i Gamla Stan, priset var helt ok, och som bonus har de online-bokning (vilket ökar sannolikheten att jag faktiskt bokar in regelbundna tider, till skillnad från när jag måste ringa och hålla på). Perfekt, med andra ord.

Tills idag, när jag får ett mail om att de ska genomföra flera förändringar till hösten. Bland annat har Anna ont i en hand, och ska sluta ta emot massagekunder.

Typiskt!

Det här inlägget postades i aktuellt, hälsa. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Typiskt…

  1. Anna skriver:

    Idrottsmassage är galet skönt… Men bara när det är klart :)!

Kommentera

