Balkong-stretch

Efter gårdagens löppass rullade jag ut yogamattan på balkongen, för lite styrketräning och stretch. Balkongen är nämligen den enda plats i vår lägenhet som är någorlunda sval så här års. Grymt skönt ställe att pusta ut på – och vad grannarna trodde när det plötsligt stack upp en fot över räcket, det struntar jag faktiskt i.

Löpningen blev ”bara” 6 km, trots att jag egentligen hade tänkt mig ett långpass. Det kändes bra och ganska lätt till en början, men efterhand kändes värmen allt mer pressande, och pulsen stack iväg trots att jag ansträngde mig för att hålla tempot nere. Bestämde mig därför för att 6 km fick räcka, och så promenerade jag sista biten hem istället. På balkongen blev det sedan pedestal och Myrtle routine, plus lite extra bålstyrka!

Det här inlägget postades i löpning, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Balkong-stretch

  1. Sofie RW skriver:

    Ser riktigt skönt ut. Och grattis till genomfört Vansbrosimm!

Kommentera

