Intervention

Hej, jag heter Anna och har ett lite ohälsosamt förhållande till funktionsmaterial.

Inte mer än två dagar efter att jag beställt mina Inov8, så tipsar Sara om en Campadre-kampanj för Icebugs (klicka här för att bli medlem). Under halva priset för ett par Froggy, det hade ju inte suttit fel liksom. Men jag har ju faktiskt inte provat mina Inov8, jag vet ju varken om skon eller storleken passar… Och om de inte passar och jag måste skicka tillbaka dem – ja, då kommer jag ju gräma mig något oerhört över att ha missat chansen till billiga Icebugs.

Detta i-landsproblem ställde till det för mig en bra stund, tills jag helt enkelt bestämde mig. Jag klickar. Jag beställer hem ytterligare ett par skor, för det är ett för bra erbjudande för att låta bli. Men jag lovar, jag ska bara behålla ett av paren, de andra får åka tillbaka. Men nu kan jag ju faktiskt jämföra vilka som är bäst, och passar inte det ena paret så har jag ett reservalternativ.

Men jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill…

Det här inlägget postades i träningskläder, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

