Att sitta ner i båten

Jag har inte haft nån större lust att varken träna eller blogga senaste tiden, så därför har jag inte gjort det. Det är ju faktiskt inget alls att hetsa upp sig över – så småningom kommer suget komma tillbaka, och då kommer jag också träna eller blogga igen. Bra så – och är det nån gång på året det är helt ok (och till och med uppmuntras) att vila ordentligt, så är det väl ganska precis just nu.

Igår tog jag i alla fall på mig löparskorna, och avverkade 2,5 km. Efter de senaste veckornas vila kunde jag äntligen äntligen springa utan att känna av benhinnorna.

Jag kommer tillbaka.

Det här inlägget postades i personligt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Att sitta ner i båten

  1. Träningsglädje skriver:

    grymt mycket okej. ladda batterierna och kom igen senare!!

  2. Erika skriver:

    Jag gillar det enkla och självklara i din första mening ”så därför har jag inte gjort det”!

  3. Ping: Kniven mot strupen | Egen svett luktar bäst

Kommentera

